torsdag 8 december 2011

Skengravid?

Av ren nyfikenhet testade jag imorse. Negativt. BIM är på måndag. Tror jag. Jag utgår från förra månadens dagar. Idag är jag på cykeldag 27 och jag inser hur lätt det är att tolka kroppens signaler och minsta lilla tar man som: Åh vad var det?

Är helt övertygad om att man kan bli totalt insnöad på detta. Känner mej skengravid som en tik. Brösten känns lite större, är mer knöliga och de är rejält ömma. Saken är ju att det KAN vara ett gravidtecken. Men likaväl PMS eller att de ömmar inför mens. Jag har fortfarande sådär molande värk i magen, eller värk och värk, det känns men det är inte så att jag har ont. Ibland sticker det till och det liksom känns lite annorlunda.

Jag vete tusan. Skengravid, det tror jag. Om jag inte är gravid så hoppas jag att mensen dyker upp på måndag. Det vore ju en seger bara det, att jag då har haft ägglossning åtminstone. Att mensen kommer mer regelbundet.

Det blir som det blir..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar