lördag 16 november 2013

Gravidalbum

Jag håller på med mitt gravidalbum. Det går ju inte på en kvart direkt. Jag tycker om att spara minnen och det är väl en orsak till att jag efter så här många år fortfarande bloggar. Så värdefullt att kunna gå tillbaka och bläddra och läsa i. Jag har ju ett guldfiskminne så det är ett måste för mej.

Bloggen som jag hade under hormonbehandlingarna har jag fortfarande kvar. Jag skriver i den lite då och då och kopierar över en hel del från den här bloggen. Första 1 ½ åren har jag gjort i bokform och tanken är att jag ska fortsätta tills det att Truls fyllt 1 år. För att knyta ihop säcken så att säga.

Lite gluttar i mitt gravidalbum.





Vecka 6+4, en liten Truls på 7,9 mm.



Vecka 32+0. Precis ett år sedan!



Vecka 38+0




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar