torsdag 7 november 2013

Meandi



I våras var jag på en meandi-visning och köpte då en body och ett par byxor till Truls. Surgrodan tror jag de hette. 
Truls har använt dem sedan i somras ( då rätt stora ) och det är väl egentligen nu de sitter som allra bäst men gissar på att de passar ända fram till nästa vår. Han är en liten, dock rund, kille. 

Byxorna kom jag att älska direkt så när höstens kollektion kom ut och jag såg de här brallorna i plysch föll jag pladask! Jäklar så söta! Smulan heter dem. 

Ikväll har jag varit på visning hos samma kvinna och la då en beställning på dem. 
Vuxenkollektionen har jag inte varit så intresserad av tidigare. Förra gången vann jag dock en värdinnegåva och fick då en löst sittande t-shirt. Den har jag använt mycket och den är hur skön som helst. 
När hon idag presenterade vuxenkläderna och jag provade ett par yogapants var jag fast. Diwekt!! 
Jag kände inte ens att jag hade ett par byxor på mej! Å benmuddarna - love! 

Jag som är en såndär som älskar att slita av mej jeansen så fort jag kliver innanför dörren kommer ju ta ma tusan bo i de där!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar