onsdag 16 maj 2012

Vecka 6 (5+0)

Svullisch.nu
Vecka 6 börjar idag. 5 fullgångna veckor. Det blir lite snurrigt när man går in och läser om utvecklingen, det stämmer inte utan man måste gå tillbaka en vecka. Jaja. Man har haft större problem ;)
Magbilden är tagen just för att se svullnaden som är. Jag vaknar oftast med en plattare mage för att sedan tjocka på mej under dagen och kvällstid ser jag redigt gravid ut. Härligt med gasig mage och svullna tarmar.

Hittills har bara bröstvårtorna varit ömma, något som också har gått i vågor. Men imorse vaknade jag med knöliga och redig onda bomber. Sport-bh hej! 
Jag var uppe vid 02 inatt och behövde slängda en piss, vad glad man blir när man vaknar av en sådan sak!

Sammanfattningsvis denna onsdag blir:
* Onda, knöliga tuttar
* Illamående som kommer och går
* Svullen mage med molande värk. Det drar och det blir 
kramper när jag reser mej upp eller vänder mej i sängen. 
* TRÖTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar