onsdag 9 maj 2012

Va?! JAG?!

Otroligt stort tack alla fina ni! Jag blir så rörd av era ord! Hoppas verkligen att ni har rätt! :)

Hu.. andas nu M.. in - mmm...ut - huuu... ta det lugnt..

Ja så har jag gått hela dagen idag. Imorse när jag doppade stickan och la den plant blev det inget streck sådär snabbt som det gjorde i förrgår. Det visade så svaaagt så svaagt och jag tänkte fan också, jaha nu går det ur kroppen! Det var verkligen en seg spruta!
Men sen... efter någon minut blev det bara tydligarne och tydligare! Det var starkare än gårdagens.. jippi! Eller? Vänta nu, skaka lite på huvudet, vad betyder detta? Jag hade ett litet övertalningsförsök med mej själv med att det inte kan bli tydligare utan att en graviditet är på gång. Det kan inte vara falskt positivt. De tidigare svaga testerna kan inte bara sticka iväg och bli starkare så pass långt efter sprutans intag. Det är faktiskt 13 dagar sedan nu. Detta måste vara positivt på riktigt!

Men.

Jag vågar inte tro att jag är gravid. Nej nej. Detta måste överbevisas på något sätt. Detta måste vara något lurt med. Om Clearbluetestet visar plus imorgon på den fjortonde dagen så ska jag försöka tro att jag är gravid. Åh så overkligt det känns att ens skriva det. Galet! VA?! JAG?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar