torsdag 10 maj 2012

Vad fina ni är!

Återigen tjejer - TACK för allt ni har skrivit och att ni hållit tummar och hoppats. Jag har verkligen under detta året som anonym barnlös-bloggare blivit otroligt glad och tacksam över att jag har funnit fina vänner i cybervärlden. Det har varit och är så skönt att ha denna sida och era fina bloggar att följa och att genom det känna mej delaktig och normal. Jag känner mej trygg av att ha er omkring mej och att kunna känna och ge peppning! Ni är så fina alla ni där ute! Det ska ni veta!

Ni finns där när jag skriker ut min ångest och irritation.
Ni finns där när jag är orolig och ledsen.
Ni finns där och grattar när jag har fått ett bra besked.
Ni finns och ni är värda allt guld.

Även att jag inte vet identiteten på de flesta av er så känner jag oerhört starkt samband.

♥ till er alla!

2 kommentarer: