onsdag 30 maj 2012

En dag kvar

En dag kvar till Vul. Jag är riktigt nervös nu! Snart får vi ett väldigt tråkigt besked eller ett otroligt lyckligt besked. Jag är livrädd!

Efter att jag klippt bort halva burret idag ( varför går jag så sällan till frisören? ) tog jag en runda på stan. När jag handlade lite sommarkläder till kidsen på H&M förra veckan tog jag en snabbis på bebisavdelningen men ush vad jag fick dåligt samvete! Jag kände mej så uttittad och malplacerad att jag flydde fortare än kvickt.
Idag ville jag ta en bebisgluttar-runda ( jag har ju faktiskt flera vänner som har fått och ska få bebis snart - bra ursäkt ) och gick in på Kappahl. En affär som jag annars aldrig handlar i men jag har fått nys om deras Newbie-kollektion. Å mycket riktigt - herrejösses så underbara kläder!! Milda färger och ursöta! Jag klämde och kände på allt och fastnade direkt för den stickade overallen! Fanns en i vit och en i blått kvar! Om allt går bra kommer bebisen i mitten på januari så en sådan overall skulle sitta som gjutet på kotten!

Hoppas hoppas bara att dem finns kvar ett tag framöver, jag vågar inte köpa något än!

Som sagt, en dag kvar..

2 kommentarer: