tisdag 8 maj 2012

Från ganska lugn till livrädd

Tjutberit. Vad är det med mej? Äkta PMS tydligen. Det bölas och det tjuts. På jobbet och hemma. Det enda jag vill göra nu är att ta en dusch och krypa ner under täcket. Sova bort den här dagen och kvällen. För att imorgon kissa på stickan på den 13 dagen och få ett svagare streck eller t.om minus, tjuta en skvätt och sedan åka till jobbet.

Sedan tar vi tag i nästa behandling. Den femte. Fan alltså jag som hade en liiiiiten förhoppning och magkänsla att det skulle fungera känner nu bara att det är skit. Jag är fullständigt livrädd för att det ska vara falskt positivt streck som jag fick imorse. Att mensen dyker upp om några dagar. Jag är livrädd.

Anledningen är att min mamma har 50-årspartaj på lördag och hennes sambos dotter är höggravid! Livrädd. Att få fetminus på BIM och sedan åka dit med ett fejkat leende vete fan om jag pallar just nu..

1 kommentar:

  1. Jag tror verkligen det är plus fina du... Andaaaas :)

    Kram!!

    SvaraRadera