torsdag 3 maj 2012

Inte ens tuttarna ömmar

Idag en vecka efter sprutan tog jag ett graviditetstest. Jag vet inte varför egentligen men är väl bara nyfiken på hur det ser ut.. Det var två streck men mycket mycket svagare gentemot det tidigare testet. Det är på väg ur kroppen nu. Det sägs ju att det kan vara kvar upp till 10 dagar.

Jag känner ingenting. Jag tycker ju att jag borde känna något eftersom jag har grav.hormoner i kroppen, men nej då inte ett jota. Visst trycker jag på magen så känner jag obehag neråt vänstra sidan men annars så finns inget som jag kan notera som biverkning eller symptom. Nada. Jag har till och med klämt på tuttarna flera gånger om dag för att se ifall det inte gör liiiiite ont. Kanske pyyyyyyyttelite. Men icke då.

Nähänä.. det var det det.. Mensen kommer la nästa fredag. Så om 1 ½ vecka är det Pergotimekur igen. Den femte. Femte låter ändå rätt bra. Så får det blir.

3 kommentarer:

  1. Än är det tidigt......

    LEAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. .. Kram förstås..

      Radera
    2. Jo jag vet.. men borde man inte känna av hormonet från sprutan? Fast å andra sidan alla är olika. En del känner massor medan en del inte känner någonting.

      Spännande för båda två! :)

      Radera