söndag 20 maj 2012

Fina underbara blommor!

5+4 idag. Dagarna segar sig fram och rädslan finns där hela tiden. Det känns som att blodet rinner men det är bara fukt eller flytningar. Med darriga ben besöker jag toaletten sjuttioelva gånger om dagen. Låt dessa osäkra veckor gå fort så jag kan släppa den oron!

Just nu är jag hemma på timmar, jag går delad tur. Temp.mätaren visar 25 grader, underbart! Äntligen är våren här för att stanna! Igår vaknade jag med en oro och en ledsamhet i magen och de timmar innan jobbet började var inget vidare. Jag var sur och tvär mot mannen och pussade ett tjurigt hejdå. Gick med dåligt samvete hela dagen och när jag kom hem på kvällen såg jag en stor blombukett på köksbordet, fem stora rosa rosor och linjor! Mina favoritblommor! Jag började gråta direkt och gick in till mannen som satt i soffan. Jag fick veta att han och barnen hade varit och handlat dem för att pigga upp mej! Fina fina underbara godingar!

Lite instabil brud just nu. Känslorna är all over the place så att säga. Gaah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar