lördag 24 mars 2012

Fan!

Ush. Fan. Skit. Vilken dag. Vilken helg hitills. Irriterad. Ledsen. Tjurig. Arg. Allt på samma gång och så bölar vi lite på det. Bölar för att jag är dum i huvudet. Fan.
Idag har det varit en såndär dag när jag inte orkar med mejsjälv, mina tankar eller mitt humör. Det visar sig genom att jag undviker sambon, drämmer igen ytterdörren och går en promenad. Eller tar med mej filten och åker ner till sjön och ligger där i solen en timme. Och tjuter.

Fan.

Så arg jag blir. Ledsen och irriterad på mejsjälv. Fan att jag inte ska kunna vara normal. Fan att jag inte ska kunna bli gravid lätt. Då hade vi inte suttit i den här situationen. Vi hade inte behövt vara avhängiga sjukhuset. Vi hade inte behövt vänta på Fan och hans moster hela tiden. Vi hade kunnat pöka en gång och sedan hoppsan va tusan, två streck på stickan.

Jag hatar att inte kunna lita på min kropp. Jag hatar att jag inte kan känna glädje över annat när jag mår dåligt av detta. Jag hatar mejsjälv när jag inte svarar på sms eller telefonsamtal från vänner med tjockmagar eller småsmåbebisar som vill träffas och fika. Jag hatar mejsjälv just nu. Fan jävla skitkropp!

Fan!

2 kommentarer:

  1. Åååh då år vi två som har er sådan dag idag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kram till dig!!

    Tänk på att det som tur är bara är vissa dagar som är så här extremt jävliga. Håll ut! Jag hoppas att dagen idag redan är bättre :)

    Vad det gäller vänner med tjockmagar och småbebisar så är det också så det får vara just nu. Vissa dagar. Men det kommer att bli bättre!!

    Kram igen

    SvaraRadera