söndag 4 mars 2012

Lite mens och fina gravidmagar

På tolfte dagen märker jag skillnad, nu börjar den avta ordentligt. Långt ifrån klar men på god väg. Skönt att kunna byta en Super Plus mot Normal eller Mini.
Oj så många fina gravidmagar jag såg på vår shoppingrunda idag. Små putande bland stora sprickfärdiga. Jag tittade lite i smyg och gissade på veckor på de olika tjejerna och samtidigt myste lite om hur jag kommer se ut den dagen. Förmodligen som en fetpadda.. ha ha.. Skulle inte förvåna mej om jag går upp 25 kilo!
Men men, den "sorgen" den dagen. Det finns de som bara jobbar med plastikoperationer hela dagarna.. :)

2 kommentarer:

  1. Skönt att det börjar ordna upp sig för dig. Jag har också haft mens i snart två veckor. Men nu har jag förstått att min mens beror på tidigt missfall. Ingen har väl sagt att det skall vara enkelt;-) Förstår din frustration!

    Visst går man och tittar på andra gravidmagar och föreställer sig hur det skulle vara med en egen. Men vi kommer dit en dag!!

    SvaraRadera
  2. Jag lider med dej och hoppas att det ska gå vägen för oss båda (och alla andra som kämpar) inom snar framtid så vi också kan glida runt med gravidmagar till sommaren :)

    KRAM!

    SvaraRadera