fredag 2 mars 2012

Va faan

Nä blödingarna slutar verkligen inte. Det bara fortsätter! Jag har nu börjat få ont igen fast nu på högra sidan, innan satt det onda (cystan) på vänstra sidan. Vad händer? Har även ont i mitten under naveln ungefär (livmodern??)

Jag blir så trött på´t. När det ska hålla på så här så har jag god lust att bara lägga ner allt vad barnförsök heter. Orkar inte hålla på med tablettbehandlingar när det ändå bara ska strula! Är det inte utebliven blödning så är det störtblödning eller olika cystor hit och dit.
Fan alltså. Varför kan det inte bara fungera på ett så naturligt sätt som möjligt!?
Är medveten om att det är skapligt negativt här nu, men ikväll är jag så otroligt opepp till det här! Jag har nu haft mens i snart 2 veckor, ja 1 ½ iallafall och det ser inte ut som att det ger med sig heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar