tisdag 13 mars 2012

Hur har ni reagerat på Pergotime?

Hej på er!

Hur har ni det i solen? Här är det alldeles underbart vill jag lova. Jag har suttit ute intill husväggen och fikat. Det var redigt varmt och gott! Hoppas att våren håller sig såhär nu och inte börjar bråka med regnig April och så. Våren är riktigt härlig när den skärper till sig!

Idag är det en såndär mellandag som man bara vill ska gå. Imorgon börjar det igen vettni. Då ska första Proveratabletten sväljas och mensen är planerad till nästa helg. Härligt! På måndagen efter ska jag till läkaren och göra en besiktning av Muffen. Hoppas att jag slipper några tvåor. Min egna tro om det är att cystan har försvunnit för jag känner inte av knölen längre. Den måste ha försvunnit. Förhoppningsvis så har min läkare riktigt kloka idéer nu hur vi ska gå till väga. Om det är så som hon tror, alltså ingen ägglossning, så hoppas jag att hon håller fast vid det hon sa tidigare nämligen att jag kan få ta en ägglossningsspruta! För ett fint ägg kunde jag ju prestera av enkelkuren pergotime! Men om den nu inte släppte så borde hon se svart på vitt att jag faktiskt behöver den lilla extra puffen.

Hur har ni reagerat på Pergotime? Har ni inte alls fått några ägg eller har ni fått ägg men att de inte har släppt? Har ni fått ägglossningsprutor? Vilken kur fungerade för er hela vägen, alltså ett fint ägg och sedan ägglossning? (behöver inte vara en kur som blev graviditet menar jag)

2 kommentarer:

  1. Pergotimen gav inga resultat varken enkel eller dubbel så här ska jag inta första puregon sprutan vilken dag som helst (invänta mens, räknar med att börja på torsdag)... intar sista proveran idag... sen som sagt blir de sprutor i 12 dagar :)
    hoppas ni oxå får börja med de efter alla turer..
    lycka till // Adema

    SvaraRadera
  2. Jag har ätit två enkelkurer och tre dubbelkurer (tror jag det är) än så länge. Endast den sista har gett resultat då jag låg inom värdet för eventuell ägglossning. Men jag fick aldrig några utslag på ÄL-stickorna iofs.

    Mina äggblådor har varit 5-6 mm som störst vid VUL runt ÄL-tider och mina progesteronvärlden har legat på runt 1,2-2,8 och nu senast på 30.

    SvaraRadera