onsdag 27 februari 2013

Bekymmer angående mina bloggar

Å jag blir inte klok på det här med bloggar hit och bloggar dit. Jag har ju två. Den här anonyma och min vanliga som är låst så jag vet vilka det är som läser.

Men till problemet, ska jag hålla på och skriva på båda? Många inlägg blir bara kopierade för jag vill ha det nerprintat på båda ställena. Den här bloggen gör jag till fysiska böcker men eftersom jag är anonym så är det en himla massa bilder som jag inte får med!

Ska jag hålla på med två bloggar? Eller ska jag lägga ner den ena? I så fall vilken? Här snackar vi i-landsbekymmer nr 1!

Vår väg till en kotte var ju en på resan till ett barn-blogg. Inför, under tiden och förhoppningsvis fram tills dess att vi skulle lyckas. Nu känns det som att jag kan avsluta den och istället ha en blogg där jag fortsätter med hans liv. Jag vill fortsätta att göra bloggen till böcker. Tycker det är himla mysigt att ha det sparade att gå tillbaka till och läsa.

Eller ska jag behålla den här bloggen, fortsätta att skriva och kanske låsa den? På så sätt får jag veta vilka som läser den och kan då också lägga ut bilder på mej och känna att bilderna som är på T inte slängs ut för vem som helst.

Jag vill ju ha er läsare med mej, jag gillar att ha en dialog med er. Ni är så fina ni där ute som kämpar och som har följt mej längst med den snåriga vägen. Det är tack vare er som jag har sluppit behöva känna mej ensam i detta bekymmer! Jag vill att ni hänger med om jag skulle låsa min blogg.

Eller ska jag göra som så att jag stänger ner denna bloggen, gör den sista boken klar och sedan låter jag er följa med mej till min vanliga blogg, den som jag har låst. Så slipper jag ha två stycken och hålla på med.

Velig. VELIG. Jag har verkligen problem med detta! Ha ha!! Hjälp mej.. vill ni i så fall följa med mej till den andra?

9 kommentarer:

  1. Hej! Jag har läst här ett tag men aldrig kommenterat. Om jag får skulle jag gärna vilja följa med till den andra bloggen.

    SvaraRadera
  2. Jag vill absolut följa dig!! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tina, jag behöver din mailadress för att kunna skicka inbjudan till dej. Kram!

      Radera
  3. Klart vi hänger på! Jag iallafall ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å jag vill hänga hos dej! Men eftersom jag inte visste hur jag skulle göra med mina egna och vilka mailadresser jag skulle använda så fick jag vänta lite.
      Jag skickar en inbjudan till dej! Kram!

      Radera
  4. Vill gärna fortsätta läsa under vilka förmer det än blir!:-) känner inte alls er, men tycker om din blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Erika! Tack för att du gillar den! Klart du ska få följa med till den andra. Skriv din mailadress här eller maila men på malinhansen84@hotmail.com så ska jag skicka en inbjudan till dej.

      Kram!

      Radera
  5. Självklart vill jag följa med om jag får! :)

    /Sandra mamma till M 3 veckor

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg :) Är ganska ny, men när jag hittade den för ett par veckor sedan läste jag hela och har verkligen fastnat för din blogg.

    SvaraRadera