torsdag 28 februari 2013

Ni är varmt välkomna till min andra blogg

Okej mina goda vänner, nu har jag kommit fram till en lösning!

Jag känner att jag vill ha enbart en blogg och att jag vill ha den låst. Så den här bloggen kommer att avslutas och ni som vill följa mej och min familj på den andra bloggen kommer få göra det. Jag sparkar inte ut någon. Man kan fortfarande vara anonym men Du måste sända mej din mailadress så jag kan bjuda in Dej att läsa.

Ni kommer få en inbjudan och ska därefter följa vad som står i mailet. Man ska skapa sig ett Google-konto, lätt fixat, och sedan måste man logga in varje gång man ska läsa bloggen. 

Skicka till: malinhansen84@hotmail.com

Hör av er här ifall det skulle strula eller ni inte får mail även att ni har skickat er mailadress.

Varma tack för det som har varit och på återseende.

/ Malin.

4 kommentarer:

  1. Haha, jag skrev fel emailadress. ;-) *virrpanna* men nu hoppas jag det blev rätt! :-D

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Hamnade på din blogg när jag sökte på fitline och graviditet. Är i den situationen nu men känner lite skeptiskt till det som finns i fitline nu när jag är just gravid. Hur gick det för dig, du drack det större delen av din graviditet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jonna! Kanske du inte läser detta svar nu men jag chansar..!
      Jag drack FitLine under större delen av graviditeten. Drack det innan och i början men fick göra ett uppehåll då när jag var så illamående i början, jag kunde inte få ner dem!
      Började igen vid 4 månaden kanske och drack resterande tid ut. Drack första månaden när lillen var född men fick för mej och tror än idag att han hade magknip på grund av det också. Tydligen finns det en mildare variant, Sensitive-produkter, som ska göra att man tål dem bättre men jag har inte velat testa än utan ville ha ett uppehåll för att se om det blev bättre med hans mage.

      Jag har en nära anhörig som säljer produkterna och som själv känner och har mött många som har varit gravida och druckit dem. Det finns ingenting i dem som är farligt för fostret. Tvärtom, allt som man behöver finns där och det är viktigt att bebisen får i sig behovet av vitaminer och mineraler och allt vad det är. Så du behöver inte vara orolig.

      Hoppas du mår fint. Kram

      Radera
  3. Hello! Jag saknar en inbjudan :) Skickade min adress tidigare

    SvaraRadera