måndag 4 februari 2013

Så blev det måndag

Dagarna fullkomligt flyger fram samtidigt som jag inte vet vad jag ska göra när parveln sover. Smartast vore såklart att krypa ihop och sova också meeeen..

En trött mamma gick och lade sig vid 21-filmen igår för att få sig ett par sovtimmar innan knoddas skulle vakna för nattmålet. F kom upp med honom runt midnatt och han slurkade i sig med hull och hår. Hälften åkte opp igen så det blev att slurka lite till. Han däckade gott i babynestet I VAGGAN - heja morsan, och vaknade en sväng för en ny slurk vid halv fyra på mörrnen. Sedan sov han vidare I VAGGAN - fan bra, och vaknade nästa gång vid halv 8.

Vaggan - T  2-0.



 Det är en redig kräkbebis vi har att göra med.

 Gårdagskvällens badning gick hem. Om man fick ha napp att suga sig fast vid.

Å jag, jag vill mest bara ut på promenader. Långa. Men foglossningen och jag är inte helt överens. Vi tog en runda igår på cirka gurka 2 kilometer. Inte alls populärt efteråt. Fasen träligt..

2 kommentarer:

  1. De flesta blir fri foglossningen direkt efter förlossningen så vi får hoppas du snart slipper du med. Hur är det med nästäppa för dig? Jag sov utan nezeril inatt. Hannah nezeril 1-0 :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas att det ska ge med sig snart. Så trist om det skulle följa efter ett par månader till, jag fick det ju så tidigt i graviditeten så jag har fått nog nu :)

    Nästäppan försvann på direkten. Jag sprayade av bara farten vid läggdags ett par kvällar men det är som bortblåst nu. Wohoo.. bra jobbat Hannah! :)

    SvaraRadera