torsdag 14 februari 2013

Morfarsbesök och fina presenter

Igår kom  morfar med familj och hälsade på lille T. En mycket stolt morfar var det som höll i sitt första barnbarn. Han redigt lyste i ögonen. De hade med sig många fina presenter också. Jösses vad detta lilla barn har fått saker nu!

Från morfar med fam.
Klart ungen ska ha en brandmans-body när morfar har varit brandman i alla år!


 En onepiece och sovpåse.

 En gosig overall.

 Han hade även med sig ett paket från min faster och hennes familj.
Faster hade stickat mössor och en PIPPITRÖJA! Åh vad jag älskar dessa tröjor. Både jag och bonustjejen har varsin, vi kommer vara så fina i vår!



Ytterligare en Onepiece till T. Fint som snus! 
Han har 4-5 stycken nu. Yeah!

 Dagens outfit. Morfars brandmanskläder. 

3 kommentarer:

  1. Min Elis ÄLSKAR brandbilar, vart är dom kläderna köpta?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det står PETTER & KAJSA i dem så jag har faktiskt ingen aning! Googlade på namnet så hittade jag märket på en del barnkläderssajter men just de plagg som T fått fanns inte med :/

      Radera
  2. Åh jag fick faktiskt en body med traktorer på som var från det märket! Aldrig hört förut, jag får fråga min kompis vart hon köpt den. Hennes moster äger en butik med barnkläder så jag misstänker starkt att den kommer därifrån... Jag går aldrig dit för då köper jag hela butiken!

    SvaraRadera