söndag 24 februari 2013

En tavla till hans rum

Jag plockade fram mitt plickplock idag och målade en tavla till kottens rum. Rummet är inte klart ännu men det är ju ingen som helst fara på taket, han lär ju bo inne hos oss ett bra tag till. Men det är riktigt kul att sitta och blir inspirerad på nätet hur andra har inrett barnrum.

 En namntavla blev det med all info kring hans födelse. 
Jag är svag för ugglor så en sådan blev självklart valet.
Fasen! Nu ser jag att jag har glömt att printa ner födelsedatumet! 
Jösses vad bröstmjölk en har i hjärnan!

 Tar en powernap med morsan i sängen.

3 kommentarer:

  1. Men vad duktig du är!! :-) jättefin!

    Jag gillar också ugglor, o har några till Klara. :-) jag vill också inreda barnrum! Såå kul! Men här får det vänta tre månader tills vi flyttar.

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag väldigt nyfiken! Vad är plickplock?

    /M

    SvaraRadera
  3. Plickplock är inget avancerat, papper och ritpennor :)

    SvaraRadera