fredag 8 mars 2013

Promenad och sova ute

Pappa F lider då inte i backarna en dag som denna. Han ringde hem innan när jag satt helt oduschad med hår som snart korvar ihop sig som dreads, ett par kräkar på axeln och en lite småsur grabb på magen och berättade då hur gott han hade det i solen med en öl i näven. Telapati någon? Hö hö.
Nä då. Vi har också varit ute och njutit av solen idag. Dock har vi inte haft skidor på oss. Å ingen öl i näven heller för den delen men däremot en Magnum! Oh yes! Dä en inte åt ene dan får en ta igen i näste.

Det blidde en redig runda idag, tog trippen tur och retur ner till stan. Som jag har väntat på att orka den biten. Visst fasen sitter flåset utanför kroppen och bäckendelarna får jag nog tampas med ikväll men jäsingen så gött det var!



Kotten sov hela rundan och sov ytterligare en timme ute i vagnen. Jag hade ena köksfönstret på glänt så jag skulle kunna höra hans illvröl om han vaknade.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar