tisdag 19 mars 2013

Vardagslyx för en bebis

 

Truls har varit på Spa ikväll, Spa a´la Mutti. Först fick han sig en välsmakande slurk av den hemmagjorda, ljumna bröstmjölken. Ett varmt oljigt bad fylldes upp och han njöt av stunden och plaskade med armar och ben. Efteråt fick han manikyr och pedikyr + att frillsen kammades fri på skorv. De små fjunen kunde borstas upp så han var fin i sin fräsiga frilla och blöja då han skulle få kvällens avslutning - massagen. Ne
re i soffan liggandes på en filt fick han beröring och stimulering och hele ungen var flötig som en ål.

Jag vill också vara en bebis.


Nu blir det att sätta ner rumpan i soffan och ta kvällen. Som om jag har gjort annat idag? Hö hö..



Pippi-tröjan är min absoluta favorit så jag längtar till Truls kan ha på sig sin fina som han har fått! Ja, bort med blåst, snö och kyla. Jag tror jag talar för alla när jag säger att jag är så innerligt trött på overaller, bortkomna barnvantar och klumpiga vinterskor! Hit med ljumna dagar, solsken och glass på ett utefik i stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar