torsdag 7 mars 2013

Torsdag - mannen är hemma och vänder i dörren

Jag tror mina ögon går i kors snart. Men lägger jag mej och sover/vilar när minstingen blundar? Just det - håll då käften M.
Igår kom F hem från en trevlig Italienresa. Han är ju inte alls den där som fotar maträtter, platser, detaljer med mera som en annan men ett par bilder hade han allt att visa frugan. Helhäftigt att få uppleva Italien och dess specialiteter. Jag skulle själv vilja se det.
Kläderna hivades in i tvättmaskinen för att ha det fit for fight för nästa tripp. Han kommer snart hem från jobbet för att packa väskan och sätter sedan kurs mot Sälen.


N och S fick varsin pikétröja, T ett gosedjur och jag fick en redig M-parfym! Jag är mäkta imponerad av att han kunde sätta fingret på min smak, den är helt underbar och det bästa av allt - nu är jag ingen unkenspyluktande-hemmaslasande-morsa längre. Läser man om parfymen så står det: En överdos av kärlek… En sexig och sensuell parfym med en spännande essens som gör kvinnan som bär den oemotståndlig och får männen i hennes närhet att bli kära i första ögonkastet.


 Hmm.. frågan är om han törs åka till Sälen nu? Tänk alla karlar som kommer hopa sig efter mej på stan nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar