fredag 11 november 2011

elva-elva-elva

är det idag. Exakt elva-elva-elva-elva-elva stod jag i köket på jobbet och sneglade till på klockan. I was there-känslan infann sig. Så töntig man är.

Jag har sagt till mejsjälv att sluta analysera så förbannat mycket. Tänk inte. Känn inte. Inatt var jag så nära att riva upp ett grav.test. Men jag hejdade mej. Likaså imorse. Men jag hejdade mej. Jag måste vänta några dagar till.

Det vore ju förbaskat fräsigt att kunna väcka min kärlek på söndagmorgon och ge honom ett grav.test. Godmorgon, Pappa! Det hade varit top notch.

Men.

Nej så blir det inte. Jag är inte gravid. Jag kommer inte att vara gravid denna månaden. Mensen kommer i helgen.

Det är så mina (smarta) tankar går. Bättre att bli positivt överraskad som sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar