söndag 27 november 2011

Fortsätter med Provera ändå

Hej på er.

Trevlig första advent! Härliga årstid. Älskar när det mörkar på och jag får tända levande ljus i hela lägenheten tillsammans med stjärnorna i fönstren. Underbara tid.

Igår bakade jag och kärlek ett gäng lussebullar och ostfrallor som jag fick som frukost på sängen imorse. Härligt! Idag har vi inte gjort så många handtag, jag har varit ute en sväng och promenixat. Blåste som hundan och det regnade ordentligt. 27:e november. Första advent. Höst?

Jag fick ju rådet igår att inte ta mer Provera eftersom jag blödde i fredags. Men jag blev lite fundersam kring det där och efter lite råd från en familjelivstråd valde jag att börja med dom igen. De skadar ju inte.

Jag hade ställt in mej på att vi ska göra årets sista försök och när jag fick avbryta Proveran så blev jag lite besviken.

Men nu kör vi. Kom igen kroppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar