onsdag 9 november 2011

Hur står det till egentligen?

Vaknade inatt och hade drömt att jag tagit ett test och att det visade positivt. Låg länge och väl i sängen och visste inte redigt hur jag skulle göra. Ska jag. Ska jag inte.

Jag gjorde det.

Blankt.

Jag har inte en tillstymmelse till mensstart. Har inga rosa flytningar. Men jag mår fortfarande konstigt. Jag mådde som sagt illa igår och jag vaknade imorse med samma känsla. Är skakig, yr, trött och konstig. Har lite mer ont i magen och är svullen. Fan. Tänk om äggstocken växer fortfarande. Ska jag ringa till KK en gång till? Orka! Jag kan inte vara hemma från jobbet (kvällspass) idag, det har jag inte råd med eftersom det blir ytterligare en karensdag då. Surt.

Vad är detta? Tidiga graviditetssymtom? Eller tillhör det min överstimulering? Jag fattar verkligen nada!

Cykeldag 28

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar