måndag 21 november 2011

Snart påbörjas årets sista försök

Två dagar kvar till Proverastart. Jag är taggad. Men inte för mycket. Jag känner att jag har hopp. Men inte för mycket. Jag intalar mej inte att nu kommer det fungera. Jag säger till mejsjälv: Tänk om enkelkuren ger ägglossning. Vad fränt i såfall. Sen om jag får mens eller inte. Det är skönt att veta att jag kan ägglossa med hjälp av medicinen. Det är en seger bara det.

Så blir jag samtidigt lite kluven. Idag är jag på cykeldag 10. Om det vore så att kroppen har kvar hormoner sedan förra kuren så kan det ju faktiskt vara så att jag får ägglossning om några dagar. Vem vet.

Ska man kissa på ägglossningstest tro? 

Det känns som att jag kommer köra på dubbla chanser nu när jag ska starta nästa omgång mitt i en pågående cykel.

Rörigt med dagarna tänker jag. Appen är inte direkt gjort för sånt.. ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar