söndag 6 november 2011

Stort grattis

till EVL och man till erat fina PLUS imorse! Jag är så glad för er skull. Detta ger hopp alltså! Det ger oss människor med knusslor med snippor och snoppar hopp om att vi en dag kommer lyckas! Antingen det lyckas ske spontant eller med medicinsk hjälp i olika nivåer. Hur eller hur så flyger den där storkjäveln åt rätt håll. Tillslut!

Jag blir inte ens ledsen för att någon annan springer om mej. Eller springer om och springer om. Ni har kämpat bra mycket längre än oss. Men ni förstår! Jag blir inte ledsen när det handlar om kämpande par. Det låter grymt, det här, det förstår jag. Men jag har betydligt lättare att hålla tummarna, önska lycka till, ge spark i rövarna och glädjas massor med dom som vet hur det är att kämpa. De som förstår. De som man känner samhörig het med.

Återigen, grattis som faaan! Det är ni värda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar