onsdag 2 november 2011

Sjukanmäld

Onsdag. Ny dag. Samma status.
Jag låg vaken inatt och spelade Iphone-spel då jag inte kunde sova p.g.a smärtan. Jag har fått fullständiga dillet på Temple Run. Om ni har en Iphone så ladda ner det bums! Man skener omkring som i en labyrint fullt med olika hinder längs vägen och samlar pengar. Och ju längre man kommer desto snabbare går det.

Ja, det ÄR kul!

Jag skulle egentligen ha varit på jobbet nu. Jobbar ons, tors och fre denna veckan, men jag ringde till mina kollegor igår och berättade om min överstimulering och att jag inte visste om jag skulle orka en hel dag idag. De bestämde över mej skulle man kunna säga:

"nu är du hemma, punkt slut. Tänk på din kropp och ditt välbefinnande, om ni ska försöka få en bebis så måste du tänka på ditt bästa, inte skena omkring här och stressa och utsätta kroppen för div. mindre bra saker. Nej, sjukanmäl dej! NU" 

Ja, mamma! Ha ha..

Vad ska man roa sig med i tre dagar då? Förmodligen det som jag har gjort sedan i måndags, legat i sängen, soffan, läst bok, spelat Temple Run, kikat på Vänner, hängt på Familjeliv med mera med mera..

Woohoo..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar