lördag 11 februari 2012

Cd 14 och lite blod

Hmm..

Igår på dag 13 hade jag vid ett tillfälle en ljusrosa flytning. Jaa, läser du min blogg om bebisförsök så får du tåla lite mysiga detaljer, det ingår och jag tar ingenting extra för det.
Skumt tyckte jag och blev lite småskraj, kan det komma en mellanblödning nu?!

Jag har en diffus känsla i nedre delen av magen och illamående kommer lite emellanåt. Den ljusrosa flytningen byttes ut mot lite blod idag. Direkt googlar jag och läser på familjeliv att det kan ske i samband med ägglossning och eftersom jag hade ett ägg på 17 mm cd 10 så borde ju en ägglossning ha skett/ske nu. Men jag vågar inte hoppas eller ta ut något i förskott.

2 kommentarer:

  1. Kan vara en nidblödning. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast borde det inte var lite för tidigt isåfall? Redan på cd 14 menar jag? Sker det inte efter flera dagar?

      Radera