lördag 18 februari 2012

Dag 21

Dag 21 idag och jag äter fortfarande smärtstillande. Magen svullnar gärna på sig om kvällarna tycker jag. Något som jag reagerade på idag är att jag har börjat få ömma tuttar. PMS tänker min hjärna såklart. Det börjar närma sig BIM.

Jag har även idag haft blod. Inget rött eller rosa utan brunt. En hel klutt. Men vad vill du kroppen!? Ska det vara så svårt att komma till ro och i balans med hormoner och behandlingar och äggblåsor och cystor och ägglossningar?

Va?

Ska det vara så svårt att skicka iväg ett finfint ägg som en finfin spermie kan borra sig in i? Ska det vara så svårt att fixa en graviditet?

Kom igen nu kroppen! Visa vad du går för!

2 kommentarer:

  1. Lyvka tillboch hoppas på plus för dig. men det kan vara ett tidit missfall eftersom det är brunt och klump. vill inte skrämma dig på nå vis men har varit där själv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var alltså inga klumpar utan med som en klutt, en fläck! :) Jag uttryckte mej lite galet där kanske..

      Fast det finns väl inget som säger att det MÅSTE vara en klump heller.. missfall kan säkert också bara vara blod, rött eller brunt. Vad vet jag..

      Radera