tisdag 14 februari 2012

Lättar lite

"Mensvärken" fortsatte även igår. Lite mindre dock, men ändå så att jag hela tiden kände den ligga där och gno i magen. Lite, lite rosa flytningar emellanåt. Så störigt.
Idag känns det bättre, enbart ömtåligt eller så. Skönt att det lättar. Nu räknar jag ner till måndag då jag ska iväg och ta det där provet.

Kvällsångesten och kvällsoron har kommit lite smygande. Det började i söndagskväll och var samma visa igårkväll. Det kryper på mej och jag blir helt tom. Min man kryper tätt intill, låter mej ligga på hans bröst och få lyssna på hjärtslagen. Smeker mej över håret och lugnar mej. Vi älskar och somnar sedan i armarna på varandra.

Vad vore jag utan denna människa?

2 kommentarer:

  1. Tack! Sjukt skönt att äntligen få berätta om den glada nyheten!! :)

    Kikar in hos dig oxå och ser hur det går. Något måste ju skett när du fått som "blödningar". Håller tummarna för ett släppt ägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja härligt va?! Kan tänka mej det. Jag kommer ju få tejpa igen min mun den dagen vi förhoppningsvis får ett plus på stickan. Det kommer fullkomligt LYSA om mej så jag kommer inte kunna hålla tyst! :)

      Med det är ju ett lyxproblem i detta hära :)

      Ja, jag börjar ju bli lite fundersam alltså. Jag förstår mej inte på vad min kropp vill säga..

      Kram på dej och NJUT fina du!

      Radera