fredag 10 februari 2012

Cykeldag...

....13 idag. Så var det. Jag var tvungen att kika i min lilla app. Dagarna har jag ingen koll på just nu. Det är betydligt med "i hjärnan" när man närmar sig BIM-dagen.

Hur jag mår? Jo, bara bra. Jag har de senaste två dagarna känt lite, lite i nedre delen av magen. Vad jag tror är äggstocksområdena. Det sticker till lite och jag hoppas på att det är av växande betydelse. Men vad vet jag.

Jag har kört med ägglossningsstickor i ett par dagar nu men det visar som vanligt bara svaga streck. Får se om det slår om nu till helgen, då läkaren trodde att en ägglossning skulle kunna ske. Vi är "duktiga" på att förbereda för ägget iallafall ;)

2 kommentarer:

  1. Ville bara kika in och önska dig all lycka på vägen mot er efterlängtade Kotte! :)

    SvaraRadera