tisdag 7 februari 2012

Han ger mej kraft

Igår när vi kröp ner i sängen lät det såhär:

Jag: Jag mår bra.
Han: Jag tänkte precis fråga hur du mår. Det syns på dej att du mår bra. Det känns så skönt att se dej i det läget med tanke på hur du mådde sist.
Jag: Ja, fast jag blir orolig att behandlingen inte ska ha gjort sin verkan då. Jag känner ju ingenting.
Han: Fast du har ju värmevallningar, det är ju bra. Är du nervös inför morgondagen?
Jag: Ja en hel del.... jag vill så gärna ha en bebis. 
Han: Jag vet, den kommer. Vi kommer få en bebis! Jag bara vet det! Du är så duktig! Vi kommer få vår belöning! 

Imorse pussade han mej hejdå och sa lycka till, meddela hur det gick sen! 

Vad vore jag utan min starka, stabila man vid min sida?

2 kommentarer:

  1. hej hittade dej via Familjeliv. jag har med PCOs och behandlas med pregro just nu i väntan på IVF. du får gärna titta in på min blogg :)
    Kram Tina

    http://langtan-efter-ett-barn.blogspot.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tina! Tack för din länk, jag har kikat omkring lite och lägger till dej på min följa-lista :)

      Önskar er allt gott på er väg!

      Kram!

      Radera