tisdag 28 februari 2012

Min blogg i bokform

Nu är den äntligen beställd. Mina ord, mina känslor, min bok. Hela tjugohundraelva i bokform. Jag har länge pratat om att jag vill skapa en sådan och det känns bra att kunna ha bloggen i fysisk variant. Kunna ta fram och bläddra och gå tillbaka på ett helt annat sätt. Den dagen som vi lyckas med en graviditet tror jag att det kommer bli skönt och härligt att kunna ta fram boken och se hur jag mådde eller hur jag kände under tiden. Kanske får det framtida barnet ta del av boken när den blivit stor.. 

Första boken. Första året. Allt är med. Från att vi bestämt oss för att försöka skapa ett barn, via utredningen och dess prover och sedan genom första och andra pergotimebehandlingen.

Undrar hur många böcker det blir? 

2 kommentarer:

  1. Har också funderat på det. Vart beställer du och vad kostar det? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag beställde via http://www.bloggtillbok.se/start.aspx.
      Kostnaden beror på hur många sidor du har, min räkning hamnade på 289:- Helt okej tycker jag..

      Radera