tisdag 21 februari 2012

Dag 24 - patetisk

Hade plan på att rabbla statusen här NU IGEN. Så slog det mej hur bövvla patetisk man är som håller på. OM jag hade ägglossning så KANSKE jag kan vara gravid. Annars inte. Bara så - annars inte.
Jag har googlat och googlat och googlat och googlat. Blir jag lugnare? Blir jag klokare?

O nej.

Antingen så har folk haft bruna flytningar på grund av graviditet. Eller strulig mens. Eller hormonbehandlingar. Eller tidigt missfall. Eller cystor.

Tillåt mej skratta åt mejsjälv. Rätt opp i fejset. Tönt! Sluta läs - du blir psykstörd snart. De kommer få hämta dej med tvångströja och slita Iphonen ur händerna!

2 kommentarer:

  1. hahaha hear you! Man blir knäpp!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur man kan skratta åt eländet! Det är nog det som håller en över vattennivån trots allt :)

      Jag håller tummarna för er!

      Radera