måndag 6 februari 2012

Tankar inför morgondagen

Jag känner ingenting. Absolut ingenting. Eller jo, på nätterna vaknar jag och är tokvarm, men förutom det så är det som innan, magen är lugn och hela jag är lugn. Skönt förvisso, men samtidigt ledsamt eftersom det känns som att den här kuren inte har någon funktion. Första kuren som jag tog var också en enkeldos och den fungerade inte så jag tror ju inte att det kommer fungera denna gången heller. Pessimistiska jag :)

Men samtidigt vet jag inte om det berodde på att det inte bildades några ägg överhuvudettaget eller om det bildades men att kroppen inte fattade att släppa.

Det ska bli skönt att få komma på mitt första Pergotime-VUL. Under de andra två var det onödigt enligt min läkare. Något som hon fick äta upp under andra omgången då jag blev överstimulerad.
Även att mitt försvar säger att jag inte kommer ha något fint ägg imorgon (för att jag inte ska bli för besviken) så hoppas jag innerligt att det ska visa ett ägg i växande storlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar