torsdag 9 februari 2012

Tack för att ni finns

Hej på er alla!

Jag har nu fått fler och fler kommentarer från läsare och jag blir SÅ GLAD ska ni veta! Glad av era tankar, önskningar och att ni vill följa med på vår resa. Plus att jag har möjligheten att följa med i er resa. Detta är spännande och skrämmande för oss alla och att kunna dela erfarenheter och tankar påverkar mej positivt. Det är så skönt att man vet att ni förstår vad jag många gånger svamlar om. Min förvirring och mina tankar får en respons av någon som VET hur det är. Jag säger inte att omtanken man får från närstående eller vänner inte spelar någon roll. Fel. Den är oerhört viktig och värmande. Men som jag tidigare har skrivit - de kan inte sätta sig in på samma sätt. De vet inte hur det känns innerst inne. De kan bara försöka tänka sig in. Har man aldrig suttit i den båten så vet man inte hur det känns att vara ute på öppet hav med dålig sikt till land.

Det går inte.

Så även att jag är en rätt dålig person på att kommentera i era bloggar så finns jag där och läser, håller tummarna och hoppas åt er, lika väl som jag skulle önska att ni gör för mej/oss. Det är vi som kämpar som kan ge den bästa peppen och stödet till varandra.

Tack, fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar