onsdag 1 februari 2012

Vilka är ni?

Jag blir så otroligt nyfiken på vilka det är som läser min blogg. Antalet hamnar på ca 15-20 personer varje dag. Eftersom jag själv har valt att vara anonym så har jag ingen rätt att få reda på vilka ni är, men det vore himla trevligt och roligt att åtminstone få veta om du är en tjej eller kille, barnlös eller förälder, hur gammal du är, i vilken del av Sverige du bor i, hur du hittade min blogg o.s.v..

Kan jag få be om en liten, liten kort presentation av er? :)

9 kommentarer:

  1. Hej hej! Jag är av det kvinnliga könet, 29 år och kommer från norra delen av sverige. Har också PCOs och längtar efter en liten :)
    Jag hittade din blogg genom EttVanligtLiv.

    SvaraRadera
  2. Också av det kvinnliga könet, snart 25, mitt uppe i nedregleringen inför vårt första IVF-försök. Minns faktiskt inte hur jag hittade hit.. men här är jag :)Kram! Och lycka till!

    www.ilantanochvantan.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Jag är också kvinna, 26 år gammal. Vi lyckades inte bli med barn eftersom min pco satte käppar i hjulet. Läkarna tror också att mina äggstockar inte rör sig som de ska.
    På första IVF-försöket med långa metoden gick det äntligen vägen.

    Jag bor i Sundsvall tillsammans med E som är 27.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hejsan,
    jag är 34 årig-trebarnsmamma. Jag bor en bit utanför Stockholm med min familj. Jag och kärleken vill ha ett gemensamt barn och ända sättet är IVF för oss pga att jag har steriliserade mig när jag va i en mörk period i mitt dåvarande äktenskap. Men det visade sig att kärleken hade slöa krigare, så vi hade hamnat här i alla fall. Just nu är vi i ruvarperioden och ber tysta böner att denna lilla Pacman vill bita sig fast och stanna kvar. Tyvärr, så mins jag inte hur jag hittade hit.
    Kram <3

    SvaraRadera
  5. Hej.
    Jag hittade hit idag genom Familjeliv. Jag är en tjej på 25 år som fick Pco-diagnos i september efter att min mens aldrig kom tillbaka efter p-pillerstoppet. Jag och min kille bestämde oss för att försöka få barn efter sommaren 2011 och därför slutade jag med p-piller i maj så att kroppen skulle hitta tillbaka. Men detta äventyr tog ju betydligt längre tid än vi hade räknat med! Efter tre Pergotime-försök (1 med äl och 2 utan) så har vi nu börjat med sprutor istället. Glad att jag hittade din blogg! Lycka till med allt! Kram

    SvaraRadera
  6. Tack fina ni! Verkligen! Det känns så skönt att inte vara ensam om detta ÄVEN ATT JAG ÖNSKAR ATT INGEN BORDE GÅ IGENOM DETTA. Men ni förstår vad jag pratar om och det är så skönt att kunna läsa om samma i likande situationer. Vänner som har fött fem barn och säger: Jag förstår hur svårt det är för dej.

    NEJ!

    Som sagt, Tack fina ni!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Jag har för mig att jag hittade hit via familjeliv. Jag är en tjej som också äter Pergotime eftersom jag har Pcos. Är 28 år och bor i södra Sverige. Tack för att vi får följa din blogg:-)

    SvaraRadera
  8. Jag läser också :) Tjej som har PCOs, barnlös och kämpar med Pergo och Provera.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jag är 24 årig tjej och fann dig på failjeliv. :D
    Skriver åxå om våran kamp att bli garvida, lägger till din blogg bland dom andra för dig vill jag följa!

    SvaraRadera