onsdag 28 november 2012

Dagens planer

Godmorgon!

Här är vi uppe med tuppen. Tuppen det är F och vi det är jag och lillebror. Ätit lite frukost och pussat hejdå. Jag har nu i två nätter sovit bra utan att vakna av vare sig kisseblåsa, vaken lillebror eller ond kropp - så.jävla.gött!

Idag ser dagen ut som följande:
* Tvättstugan på fm
* Chatta med en nära vän som bor måånga mil härifrån. Hur bra är inte FB-chatten när man inte ses så ofta! Nästan som att sitta i samma rum och tjöta - me like!
* Opp på vinden och släpa ner julstjärnorna.
* Om jag inte tappar sugen så ska jag börja operation fönsterputsning. Tycker det är dödens tråkigt men att slänga opp stjärnor vid skitiga fönster går fetbort.
* Å äntligen ska jag på vattengympa i eftermiddag! Som jag har saknat det nu. Måste vara fyra-fem veckor sedan nu..
Ska bli spännande å se hur stora magarna har blivit + om någon har fått, det var ju åtminstone en av dem som skulle ha i mitten av nov om jag inte helt fel.

Men först, lite mer sängslappande..
Ligger dock och idisslar smörgåsarna..fasen att man ska få tillbaka kräkskänslan igen.. iiiuuu..

2 kommentarer:

  1. Jag satte upp julgardiner igår och jävlar vad fogarna protesterade sen. Ett jäkla klättrande upp och ner, vi har högt i tak på nedervåningen :) Sen hade jag onda sammandragningar och hoppades på förlossning inatt men det gav sig efter ett hett bad. Fan : D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tusan då ;) Du skulle inte ha badat, Vega somnade ;)

      Kram

      Radera