måndag 12 november 2012

Vecka 32 ( 31+0 )

O yeah, I´m alive. Jisses, det där var fan inget att hurra över. Både jag och F satt i soffan i lördags kväll och kände nästan samtidigt hur våra magar började göra ont och bubbla. Det slutade med att vi satt på dass på varsin våning och skrattade åt varandras ljud som ekade genom ventilationen. Då var det så komiskt.

Det var det inte vid 02 på natten då jag hade tömt mej från båda håll i ett par timmar. Fy faan för att kräkas. Jag är så sjukt glad över att jag undkom med endast två kräkningar under graviditetens början. Å då kom dem ändå i mitten någonstans. Jag avskyr verkligen att hänga över hinken och jag får kramper i halsen. Ush!
Magen var helt körd och jag fick många sammandragningar på grund av det. Till råga på allt levde parveln rövare där inne, låg inte stilla alls mycket under natten. Det gjorde så ont.

Igår var vi som två utsketna plommon både F och jag. Vidrigt. Idag är det lite bättre, jag hade världens energi på förmiddagen. Framåt kvällskanten så slog tröttheten till och vi fastnade i soffan. Segt. Trött. Slött. Lite varma mackor åkte ner i magarna idag. Ush, jag avskyr att ha magsjuka!
Finns det minsta lilla risk att vi åker på det igen så packar jag väskan och bor hos min moder ett par dagar. Detta vill jag INTE uppleva som gravid igen!

Vecka 32 idag, 31 + 0. Härliga veckor. Ja sammandragningarna kommer till som tätt. Eftersom jag troligtvis har träningsvärk i mina stackars magmuskler som jag inte har använt senaste halvåret så gör sammandragningarna ont. Bebisen börjar bli lång, han sparkar både långt ner i pullan så det ilar och gör ont och likaså uppe på revbenen.

Å så lite bilder..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar