måndag 26 november 2012

Ja men den här dagen startar bra, det känner jag det.

Först ligger jag sömnlös i flera timmar. Lägger mej nere i soffan och lyckas sova någon timme innan jag vaknar av att F ska iväg till jobbet. Går upp och lägger mej i sängen för att försöka få ett par timmar till. Lönlöst. Läser bloggar på telefonen och helt plötsligt vänder sig internetsidan om, jag försöker vinkla telefonen så den ska hamna rätt igen men den vägrar. Istället slår jag på skärmsläckaren för att få den att "börja om" men den lägger då av helt. Fullständigt död. AMENVAFAAN!

Han är fullkomligt stendöd, reagerar inte ens om jag stoppar i laddningssladden. Han vill inte samarbeta alls.

Tur jag inte ska föda barn idag och behöver nå F..

4 kommentarer:

  1. Om du har en iphone kan du prova och trycka in avstägningsknappen och den runda samtidigt en stund :) det brukar funka

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅÅÅÅHHHH ÄLSKADE VÄN!!! Det fungerade!!! Tack som faan! Du gjorde min dag!!!
      Vadan detta helknäppa beteende?! Jag har hållit inne båda knapparna länge men inte tillsammans..!

      Återigen. TACK!!! <3

      Radera
  2. Att inte sova är skit! Måste vara hormonerna, jag har haft problem i mitten av båda mina graviditeter. Första gången fick jag Propavan utskrivet efter att man blivit nästan galen utan sömn och hade ett jobb att sköta. På slutet däremot sover jag som en sten (med 1-2 kiss pauser per natt) Som tur är sover sonen oxå hela nätterna plötsligt, hoppas det håller i sig, i alla fall fram till förlossningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dels är det nog hormonerna men också för att jag inte ligger skönt. En stund kan jag ligga på ena sidan men sedan vaknar jag för jag måste vända mej om. Att ligga på rygg blir mer och mer obehagligt, jag mår illa och blir yr.

      Hoppas att jag blir så trött snart så jag klubbar istället :)

      Jag kan tänka mej att det är etter värre att ha en liten kotte som håller en igång dagarna i ända också. Och som du säger tur att han sover så bra! Annars hade det varit en pärs för dej..

      Kram på dej!

      Radera