fredag 30 november 2012

Siste dan i månan

Godmorgon alla finingar där ute. Här vaknar man upp den sista november och möter en vit mark. Inte mycket men det trillar ner små, små vita flingor och det är så otroligt fint. Äntligen! Glad är jag för att jag fortfarande kommer i mina vinterjackor och slipper köpa en ny för att ha nu de sista veckorna! Tacksamt!

F är iväg på jobbarresa och kommer inte hem förrän ikväll. Tänkte jag skulle åka och handla något gott att överraska honom med. Han har bara varit borta sedan igår morse men jag saknar honom ordentligt de gånger han är iväg. Innan jag träffade honom hade jag inte varit sambo med någon och då alltid tyckt det var en baggis att sova ensam och ha sitt eget att styra över. Men man är ju vanemänniska och nu blir det riktigt tomt och ensamt när han är iväg. Jag saknar honom ju! Fjantigt hehe..

Nä hörrni om man skulle ge sa ut och göra en snöängel? Jag blir som ett barn när det är vinter. Jag vågar nog dock inte åka pulka med barnen i år.. surt! Vi bor nära en backe och var där flera gånger förra vintern och hade med oss varm chokladmjölk. Lika kul för en annan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar