onsdag 14 november 2012

Magen och vi ska fotograferas

Nu så har jag bokat en fotosektion. Shit så spännande! Lördagen den 1:a december bär det av ett par mil bort och vi ska fotograferas alla fyra! Vi vill ha bilder på enbart mej, på mej och F, på alla oss fyra och på bara barnen. Ett bra samtal fick vi så jag tror vi är överens kring idéer och så.
Hon berättade att vi skulle få en skiva skickad till oss med alla bilderna ( 40-70 ibland mer) cirka en vecka efter fotograferingen. Så fort hade jag inte räknat med men det är ju bara toppen, då kan vi använda lite kort som julklappar!

Så kul! Jag är helt exalterad!

Hon tipsade lite om saker som jag kan ta med, personliga saker till barnen och t ex en utraljudsbild. Har också plan på att knyta ett brett sidenband runt magen. Åhh.. jag har hittat så många fina bilder på Google så jag vet inte vart jag ska ta mej till!

Wohoo!

1 kommentar:

  1. Kul med fotografering! Själv avskyr jag att vara med på kort och blir aldrig bra, men det är inte dumt att föreviga graviditeten. Kul att ni passar på hela familjen. Jag är i så fall mer inne på nyföddfotografering, men min sambo tycker att vi ska fota själva. Får se hur det slutar....
    -Jenny-
    Migochmittliv.wordpress.com

    SvaraRadera