tisdag 27 november 2012

Tisdagmorgon

Har nu på morgonen gått igenom kläder och kollat vad som behöver inhandlas till lördagens stora happening - fotograferingen! Åh vad jag längtar nu! Ska bli så kul och spännande att se vad vi tillsammans med fotografen hittar på.
Vi måste matcha lite i klädvalet så det behövs lite vita t-shirtar och ev. tomteluvor. Får ju passa på att ta lite julkort när man ändå är igång liksom.
Som fotograferingsmaterial packar jag ner en ultraljudsbild, brett rött sidenband, kottens första gosedjur och ett långt halsband som går ner över magen.
Bonusbarnen ska få välja att ha med varsin sak också, k a n gissa på att de vill ha med min och F´s Iphones.. ha ha. Skulle vara en lite rolig bild när de sitter rygg mot rygg med varandra och är h e l t inne i sina spel. Lite av vardagen emellanåt.. :)

Nu är det bäst att jag gör mej i ordning, jag ska ut till mina fina arbetskamrater för morgonfika! Mycket trevligt att träffa dem igen!

2 kommentarer:

  1. Låter som en rolig helg ni har framför er! :-D o mysigt med fika med arbetskamraterna!

    SvaraRadera
  2. Ta med ett läppstift och måla ett hjärta på magen :)

    SvaraRadera