lördag 24 november 2012

men fortsättningen blir bara bättre..

Direkt efter att jag hade kräkts färdigt försvann illamåendekänslan. Snacka om att komma akut och ge sig av på en sekund. Vedervärdigt är det i stunden i alla fall. Avskyr att kräkas - å vem gör inte det?

Igår var vi en sväng på Ikea och köpte en ny vardagsrumsmatta, en madrass till vaggan och lite smått och gott till kåken. F valde ut en stor blomma att ha i ett hörn i vardagsrummet också, vilken skillnad det blev med nya gardiner, matta och blomma! Så fint så!
Vi åt på Makkedonkan efteråt och jag äter lika lite eller till och med mindre än barnen, den minsta kycklingburgaren och en liten strips så är jag proppmätt! Jisses.

Nähä.. nu är det snart dags att baka ut brödet som jag har på jäsning. Mmm.. finns det något godare än hembakat bröd? Inte om man frågar min man i alla fall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar