onsdag 17 april 2013

Bla bla bla å sen bla bla bla

Tjo. Så var det onsdag igen. Fasen ska jag sitta här och skriva ner veckodag i vareviga inlägg så spyr jag snart på mej själv. Ni också förmodligen.

Idag har jag bytt si och så många bajsblöjor.. han sov si och så länge.. han dreglade si och så många gånger på min arm.. jag har städat si och så många rum.. jag har bytt handdukar och satt in en ny tvål i badrummet så det måste jag lägga opp en bild på Instagram om..

S p y r

var ordet.

Men samtidigt så hör jag mej själv säga till Frank igår när vi satt och åt en gräddstuvad oxpytt ( va faan var det nödvändigt att berätta vad jag åt också?! ) och ett fult stekt ägg ( vem faan diskade stekpannan sist?! ) exakt vad jag hade gjort under dagen... ja å sen sov han.. o sen tömde jag alla krukor och blomsterlådor på jord på framsidan.. å sen bokade vi tvättstugan.. å i körka sa de så här..

Frank tittade på mej och sa oj, jag var visst färdig före dej..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar