torsdag 18 april 2013

Idag får vi besök

Guten morgen. Söte Göte somnade så fort jag la ner honom i vagnen efter amningen för en stund sedan. Tlöööött.
Igår var han inte jättesugen på att somna så han var uppe tills vi gick och la oss vid 21:30 - näpp vi är inga gammelostar här inte! Han käkade lite i vår säng och fick sedan ligga kvar och gosa mellan mamma och pappa. Vid midnatt vaknade jag dock och kände att jag ville ha min egna space i sängen så då åkte han över till sin vagga. Han vaknade nog inte ens av den flytten.
06:00 slog han upp sina blå och ville ha käk. Han har verkligen sina sovtimmar på nätterna. Äter han och somnar vid 20-21-tiden så är han hungrig framåt 02-03 och äter han och somnar vid 22-23 så klarar han sig fram till morgonen.

Regn regn. Hämtade ner mitt regnställ på vinden så det blir att plasta in vagn och mej idag för ut ska vi ändå.

Å mormor kommer idag! Wohoo! Hon har med sig dopklänningen för att kunna göra det sista på den - sy upp ärmarna. Så spännande att se den! Truls alldeles egna dopklänning! Jag har lite visioner för hans rum och dopklänningen är ett givande inslag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar