onsdag 10 april 2013

Onsdag. Mittwoch. Lilla klämpattedan

10 nya fräscha nålar till godo. Okej då 9. Med andra ord har jag sytt färdigt mina projekt..


Kidsen blev jätteglada för sina förkläden. Volangen provdansades och godkändes och Noahs dödskalle gick hem också! Behöver jag säga att de ville baka nu, nu NU!


Vårmössor.


Truls är bara tillfreds med sin när han sover.

Vad har vi mer.. jo ett par byxor till skrutten blev det ju också. Sist jag var på Kappahl och handlade såg jag en jättefin body men tänkte att jag skulle köpa den vid ett senare tillfälle så att barnet kan ha den en lite längre period. Jag talar om denna..
  Jättefin och när jag kikade lite på nätet efter inspiration till byxor hittade jag en tjej som hade gjort ett par redigt fräcka brallor till just den bodyn! Hur fräsigt som helst tillsammans. Men tyvärr fanns den nu inte kvar i rätt storlek! Typiskt! Hela idén med att ha en mustasch i ärschöt faller ju när inte bodyn används till.. men förmodligen finns den på nätet så jag kan beställa hem den!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar