måndag 15 april 2013

Nu tar vi tag i det här Truls!


Men vi har inte bara luftat rumpan i helgen. Det har blivit promenader, godisskålar, japp plural, och grillning.  Ett å annat böl också. Jösses sådana spratt hormonerna spelar med en. Jag blir snart helt kockobello om jag inte tar tag i det här. Jag har suttit hemma sedan i september på grund av bäcken m.m! Det + en massa annat blir en rörig soppa i skallen på mej.
Ett delmål är att komma in i den häringa staden! Jag kan inte sitta hemma och glo på väggarna. Jag måste ha lite socialt sällskap från någon som inte dreglar på mej. Nästa mammaträff är inte förrän nästa vecka men det finns ju öppna förskolan, babyrytmik eller vad som.. jag måste ta mej dit någon dag!

Jag måste bara ta tag i det, jag är ju lite blyg när det gäller sådant men fasen det kommer ingen och ringer på dörren och frågar om man vill leka! Tuffa te da nu! Kom igen Malin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar