fredag 5 april 2013

How to start a good day













  
 

 

Fredag, och

* kidsen kommer.
* tvättstugan ska besökas.
* vi gör en Svenssonfredag och kör taco till kvällsmat.
* sola skiner för fullt, himlen är blå och jag lovar, hade jag stuckit ut snoken genom dörra så skulle jag få höra fåglarna sjunga det är vååår lalalalaa..
Ärligt, kommer det snö nu så bryter jag ihop och faller ner död på marken.

Det vore dumt, vem ska då tvätta, städa och laga mat ;)

Å ställa in öl på kylning. Frank tyckte att han hade världens bästa fru igår eftersom jag hade lagt in hans öl på kylning så han kunde få en kall i näven när han kom hem från jobbet och skulle avnjuta grillmaten.
Klart jag är. Skiten stod för visso i vägen för mej när jag skulle rensa i tvättstugan... men visst, vi säger så.

Det vet ni va, Husfridens heliga ord: Visst, vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar